Biz xalq ta’limini o’rganish mavzusini davom ettirmoqdamiz. Oldingi maqolada biz maktablarda xalq dostonlarini o’rganishning ayrim jihatlarini o’qituvchilar nuqtai nazaridan ko’rib chiqdik. Ushbu maqolada biz Sizning e’tiboringizga Toshkent umumta’lim maktabi o’quvchilarining qarashlarini taqdim etamiz. Resurs cheklovlari tufayli faqat bitta maktabning to’qqizinchi sinf o’quvchilari so’roq qilindi. Keyinchalik, ushbu uchuvchi so’rovning ba’zi natijalari bilan tanishishingiz mumkin.
Maktab o’quvchilari o’rtasida o’tkazilgan so’rovnoma, umuman olganda, zamonaviy interfaol o’qitish usullarini kengroq qo’llash zarurligini tasdiqlaydi. Shu bilan birga, mobil ilovalar formatida o’quv materiallarini ko’paytirish bo’yicha so’rov mavjud. Bu o’rta maktab o’quvchilarining zamonaviy axborot texnologiyalariga yuqori darajada moslashishi bilan bog’liq bo’lishi mumkin.
Talabalarning javoblarida aniq tendentsiya mavjud bo’lsa-da, umuman tadqiqotning ishchi gipotezalarini qo’llab-quvvatlasa-da, ushbu so’rov natijalari vakili emas, ammo keyinchalik biz ushbu savollarni batafsilroq o’rganishga harakat qilamiz. Shu jumladan namuna hajmini kengaytirish orqali.
*Maqola onlayn tarjima xizmati yordamida tarjima qilingan, agar tarjimada xatolik topsangiz, izohlarda yozing